صبح ها چربي بسوزانيد باشگاه ورزشی بی سان

  امروز شمسی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
  ارسال مطلب و خبر  ارسال مطلب و خبر   پرونده هفته  پرونده هفته   تـبـلـیـغـات  تـبـلـیـغـات   تماس با ما  تماس با ما   گالری عکس  گالری عکس   صفحه اول  صفحه اول  
  خبرهای برگزيده
برنامه 6 ماهه اول سال 1396
برنامه سه ماهه پاییز 95 باشگاه کوهنوردی و دوچرخه سواری بی سان
بازدید از روستای سرهنگ آباد زواره همراه با عکسهای برنامه
گزارش صعود به قله 4040 شاهانکوه
دو علت درگذشت گلبارنژاد اعلام شد
همایش صعود سراسری شاهلولاک
گزارش بازدید از آبشار لندی
بازدید از آبشار لندی
اسکای رانینگ ( skyrunning ) چیست؟
عکاسی از آبشار | اصول و راهکارها
صد قله برتر ایران کدامند؟
صعود به قلل دنا
صعود تیم کوهنوردی باشگاه به قله 5610 متری دماوند از جبهه جنوبی
گزارش صعود شبانه قله 3895 متری کرکس

  آخرين اخبار
  پربيننده ترين اخبار
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

صبح ها چربي بسوزانيد
صبح ها چربي بسوزانيد

بهترین زمان از روز برای انجام تمرینات ایروبیك (هوازی) كی است؟ پاسخ این است كه هر وقت كه دوست داشتید. مهمترین مسأله این است كه فقط باید فعالیت هوازی داشته باشید. تمرینات قلبی-عروقی مداوم مثل پیاده روی، دو، پله نوردی، یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه چربی سوزی می‌كند و مهم نیست در چه ساعتی از روز باشد

  

بهترین زمان از روز برای انجام تمرینات ایروبیك (هوازی) كی است؟ پاسخ این است كه هر وقت كه دوست داشتید. مهمترین مسأله این است كه فقط باید فعالیت هوازی داشته باشید. تمرینات قلبی-عروقی مداوم مثل پیاده روی، دو، پله نوردی، یا دوچرخه سواری به مدت 30 دقیقه چربی سوزی می‌كند و مهم نیست در چه ساعتی از روز باشد اما اگر می‌خواهید بیشترین فایده ممكن را از هر دقیقه تمرین‌تان ببرید، باید صبح ها زودتر بیدار شوید و قبل از خوردن صبحانه تمرین خود را انجام دهید. فعالیت‌های ایروبیك در صبح ناشتا نسبت به انجام این تمرینات در طول روز سه مزیت عمده دارد:
در اول صبح وقتی شكم‌تان خالی است، سطح گلیكوژن (كربوهیدرات ذخیره بدن)، عضلات و كبد پایین است. اگر ساعت 7 شب شام خورده باشید و صبحانه تان را نیز 7 صبح بخورید، یعنی بدن‌تان 12 ساعت بدون غذا بوده است. طی این روز 12 ساعته سطح گلیكوژن كم كم پایین می‌آید تا گلوكز لازم برای عملكردهای مختلف بدن را حتی در موقع خواب فراهم كند. درنتیجه، شما با گلیكوژن و قند خون بسیار پایین از خواب بیدار می‌شوید كه بهترین محیط برای سوختن چربی ها به جای كربوهیدرات است. اینكه چقدر بیشتر چربی سوزی می‌كنید مشخص نیست اما برخی تحقیقات نشان داده كه وقتی تمرینات كاردیو (وقتی گلیكوژن بدن خالی است) انجام شود، تا 30 درصد بیشتر خواهد بود.
دومین فایده انجام تمرینات در اول صبح تأثیری است كه بعد از تمرین به جای میگذارد. وقتی تمرین كاردیو را اول صبح انجام می‌دهید، نه تنها در طول زمان تمرین چربی سوزی می‌كنید، بلكه این چربی سوزی با سرعت بیشتر بعد از تمرین نیز ادامه دارد. چربی سوزی بیشتر تنها دلیل انجام تمرینات ایروبیك در اول صبح نیست.
فایده سوم انجام این تمرینات در صبح، آن حس پیشرفت و اشتیاق است كه تا پایان روز همراهتان می‌شود. از نظر فیزیولوژیكی هم ورزش باعث می‌شود كه در بدن اندورفین آزاد شود. اندورفین‌ها هورمون‌های شبه افیون هستند كه صدها مرتبه از قوی ترین مورفین ها هم قوی تر هستند. این
اندورفین ها روحیه شما را بسیار شاد و بشاش می‌كند، استرستان را پایین می‌آورد، گردش خون را در بدنتان تقویت می‌كند و درد را تسكین می‌دهد. به این ترتیب وقتی صبح‌ها زود از خواب بیدار شوید و ورزش كنید، تا پایان روز شاد و سرحال هستید واسترس كمتری حس می‌كنید.
 شماره خبر : 208    مشاهده : 351    انتشار : 18/8/1394        آرشيو آموزش         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

besan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست