صعود شبانه قله 3895 متری کرکس باشگاه ورزشی بی سان

امروز شمسی

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِدا ‏وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً
  ارسال مطلب و خبر  ارسال مطلب و خبر   پرونده هفته  پرونده هفته   تـبـلـیـغـات  تـبـلـیـغـات   تماس با ما  تماس با ما   گالری عکس  گالری عکس   صفحه اول  صفحه اول
  خبرهای برگزيده

اوقات شرعی

ارسال خبر به ما : چاپ

صعود شبانه قله 3895 متری کرکس

امروز پنج شنبه 29 مرداد ماه 1394 در ساعت 19 روز پنج شنبه از مبدا اصفهان پس از سوار شدن بچه های گروه در خودرو به مقصد طرق رود روستای کشه مجتمع تفریحی رایان حرکت نمودیم و پس از طی مسافت 100 کیلومتری به محل مرود نظر رسیدیم پس از پیاده شدن گروه و آماده شدن برای حرکت به طرف پناهگاه در ساعت 21 حرکت خود را به سمت پناهگاه آغاز نمودیم و در حالی که تاریکی همه جا را گرفته بود با استفاده از نور چراغ قوه و هد لایت و راهنمایی آقای داوری که با مسیر آشنایی داشت مسیر خود را شروع و در ساعت 22:30 دقیقه همه بچه ها به پناهگاه رسیدیم . پس از صرف شام قرار شد بچه ها تا ساعت 3 بامداد استراحت کنند و مجددا در ساعت 3 بامداد به حرکت خود به سمت قله ادامه دهیم . در ساعت 3 بامداد لیدر گروه کلیه بچه ها را بیدار و پس از آماده شدن همگی به سمت قله حرکت نمودیم . هوا تاریک و راه مخفی در هر صورت در ساعت 5 صبح همگی به بالای قله رسیدیم و پس خواندن نماز صبح همچنین صرف صبحانه در ساعت 6:30 به سمت پناهگاه حرکت خود را ادامه دادیم و درنهایت از پناهگاه در ساعت 8 صبح به طرف خودرو حرکت کردیم ساعت 9 صبح به خودرو رسیدیم و پس از استراحتی کوتاه و بارگیری خودرو حرکت خود را جهت بازگشت به اصفهان آغاز و در در ساعت 11 صبح به اصفهان رسیدیم در پایان از همکاری خود بچه های گروه (حسین ، احمد ، مهدی ، احسان ، محمد و حسن ) ه خاطر همکاری خوبشون تشکر میکنیم

شماره خبر : 173    مشاهده : 329    انتشار : 26/12/1391        آرشيو گزارش برنامه ها         آرشيو همه اخبار